Ska det aldrig ta slut?

Ännu en gång så är det kallt i lägenheten. Inte bara i min utan i nästan alla.

Skickade ett mess och hyresvärde ringde upp. Han skulle komma hit och mäta.
Jag frågade honom varför det blivit som det blivit för vi hade ALDRIG problem med värmen innan han köpte fastigheten.

En gång innan eller två kanske har han sagt åt mig att skaffa en annan lägenhet så att jag kan få den värmen som jag vill ha.
Idag sa han att han kunde fixa en annan etta i en annan fastighet. ALDRIG I HELA MITT LIV!
Varför ska jag flytta för han ej kan fixa värmen.
Jag trivs kanonbra förutom med honom.

Att det ska ta över 1år!!! att fixa ett värmesystem det fattar jag inte. Tror tom jag har det fixat det bättre själv.

Sen berättade han att där ska flytta in en ny kvinna som har barn varannan vecka. Då säger han: Var snäll mot henne.
Jag brukar aldrig vara otrevlig mot människor om dom själva inte är det mot mig.

Han har definitivt inte alla chipsen i påsen.
Jag är så trött på honom så jag skulle kunna spy honom rakt i ansiktet. Saken är den att när han står framför mig så har jag ej mage att vara otrevlig om han själv är det!

Borde nog ta att tuffa till mig lite!!!

Snart nog så kommer det att ske förändringar, hoppas jag.

Blä säger jag bara. Varför känner jag mig som boven i detta? Är det mitt fel att jag mår så mycket sämre i min kropp för han ej kan fixa värmen?
Han borde fan själv få reumatisk värk så fattar han nog hur man mår.

Nu pissar jag på detta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0