Söndag

Blev ingen fest för min del i går.
När vi åkte till Höör så mådde jag inte så bra.
Inne på City så fick jag gå och sätta mig för det gjorde så sörens ont när jag gick i både ben & rygg.
Så jefla tråkigt är det.
Feber fick jag med och den sitter i ännu. Antar att det är inflammationen i kroppen som gör att jag får feber.

Hoppades på att det skulle vara bättre idag, men så klart inte.
Jag ska vara den tuffa Anneli när jag ska upp till Spenshult. Får öva på något att vara tuff först..haha.

Min farbror Jan, faster Lotte & kusin Markus kom hit i eftermiddags.
Mamma hade bakat bullar som vi fikade på.
Väldans trevligt!

Fick reda på i går att min kusin och hans fru ska ha bebis i juli, tror jag det var. Deras tredje =) 
Hans syster ska också ha bebis. Det var nog i april-maj. Det blir deras andre.
Massa bebisar. Mysigt!

I morgon bär det av hem till Munka igen. Borta bra men hemma bäst.
Först blir det dock en tur till Helsingborg, sen Väla ev Ikea, Ängelholm och sen "Munkalaljungby".

Nix pix, det var alles för idag.

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0