Att man kan fästa sig vid en sån liten ska...

foto1848 (MMS)

Att man kan fästa sig vid en sån liten skapelse på bara 2 veckor. När jag tittar på korten så gråter jag av saknad. Min lille plutt! Jag undrar vad som hänt med honom eftersom han var så som han var. Stackars vännen! Jag trodde att vi skulle få lära känna varandra och vara tillsammans länge. Usch, vad jag är ledsen nu, men som vanligt med min otur så blir det aldrig som jag vill :-(( Det kommer vara tomt när jag kommer hem utan finaste Bolt!


Kommentarer
Postat av: Erika

nej usch vad tråkigt att du känner så! Och jättetråkigt att det blev som det blev, de kommer fler chanser ska du se! :) kramar

2010-07-07 @ 00:18:35
URL: http://erikabitme.se
Postat av: Anneli

Jo jag vet att där kommer fler chanser, men ska man behöva fästa sig ännu en gång så blir det kanske skit igen.

Jag får nog se till att spara pengar så jag kan köpa en valp istället.



Till dess så har jag Zack!



Kramar

2010-07-07 @ 14:56:53
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0