Bolt och annat

Bolt åkte iväg med pappa med motorcyklen vid halv fyra för att möta upp Sune och dottern.
Sune berättade för pappa att han bitit honom i fingret innan. Det visste jag inget om.
Han tyckte synd om mig för jag fäst mig vid Bolt och att det inte fungerade.

Hur det har gått för Bolt sen han kom till dom vet jag inte. Jag vet inte om han är avlivad ännu eller om dom gör det i dagarna.
Jag saknar honom, men som tur är både Zack & Theo här.

Själv har jag haft en riktigt pissig dag och har fortfarande. Har så grymt ont i precis hela min kropp.
Är så trött på att behöva må såhär när det finns behandlingar som jag eventuellt kunde må bättre med.
Fick gå och lägga mig innan för jag palla inte med värken. Det blev dock inte det minsta bättre.

Theo och jag har precis sett Ugly Betty och nu sitter han här sidan om mig på altanen och roar sig själv med att leka med sina gubbar.

Tjingalong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0