Det är helt sjukt så ont man kan ha i en...

Det är helt sjukt så ont man kan ha i en kropp. Jag skulle vilja skrika rakt ut så ont jag har. Inte ett skit kan jag göra eller ta. Jag blir sjukt irriterad för det finns inget som kan ta bort min smärta som jag har precis hela tiden. Jag blir förbannad på läkaren som lovade mig Humira-behandling i 9 månader och sen får jag inte det. Så ont som jag har nu precis så ont hade jag när jag fått min diagnos, R.A. Önskar att det funnits en knapp där jag kunde tycka så jag försvann bort från allt vad smärta heter. Nej, jag är INTE deprimerad! JAG HAR SÅ IN I HELVETES, JÄVLA ONT I HELA MIN KROPP!!! Men det är klart, hur fan ska ni veta hur det känns när ni inte själva har det utan tycker bara att man gnäller, tjatar eller ältar, patetiska jävla träsktroll!!! Ni kan dra dit pepparn växer och gör er ALDRIG till besvär i min värld igen.


Kommentarer
Postat av: Tina

Jo jo jo jo nu e hon arg.



Hoppas dom hjälper dig snart. Ivarefall kan göra så det blit lite lättare för dig



Många kramar

2010-07-22 @ 17:05:41
URL: http://www.lightningpre.se
Postat av: Anneli

Ja tyvärr så blir man på ett jäkla humör när man har så ont och inget kan göra.

Men jag är icke arg på dig gumman!



Många kramar tillbaks

2010-07-22 @ 17:13:14
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0