Fredag

Grattis Monica på din dag!

Skulle egentligen åka till Klippan för att hälsa på Zacks uppfödare och träffa hundarna och hennes pojkar.
Vi snacka om att jag skulle kolla ut vilken/vilka hundar jag ska passa, men hon har icke svarat på mitt sms om, när osv vi skulle ses idag, så jag åker hem till Monica & Evelina en sväng istället.

Har ingen lust att sitta här.

Ikväll blir det kalas hos Lina som fyller 29 imorgon.
Får hoppas att det inte regna för så blir det trångt där inne. Eftersom dom ska flytta så hade dom flyttat ner sovrummen och fixat allt klart där uppe.

Är förvånad att jag ens är vaken för så som jag tog "klie-tabletter" igår så borde jag vara nockad än, men så är det inte.
Tycker det är märkligt att allergin kommer tillbaka så som den gjort.
Ska säga till min läkare att skicka mig på ett nytt test för det som jag tog i okt-08 så är det hund, katt och häst.
Hund är det som är värst. Trodde det var häst och katt.
Men men, får se vad ett nytt test visar.

Nu måste jag kilar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0