Helsingborgs Festivalen


Jag åkte till Klippan för att hämta upp Theo.
Janne, mammas arbetskamrats man, körde mamma & Theo till Klippan.



Lite bus på bussen =)







Var inne och käkade på en pytteliten pizzeria.




Theo åker karusell som var lite scary i svängarna



Svampbob, Fyrkant och Nickelodeon



Darin




Dennis & Theo


Dennis spexar när jag ska ta kort. Det var faktiskt väldigt kul =)


Nej, han ska INTE spetsa Theo..haha. Han skulle bara fälla ihop det igen



Alice som var med i Idol







Theo i hoppetornet







Pernilla Walhgren






Bakdel



Lovestoned







Sen såg vi Star Pilots , Linda & Velvet och några till som jag inte vet vem det var.

Theo får en ansiktsmålning














Tadaaaaa...AVATAR



Vi var nere på mitt gamla jobb en runda.
Träffade en gamla arbetskamrater =)


Theo träffade "Hulken" som älskade London och hade 7 barn.



Så hemma igen och Theo har haft mys med film, popcorn och flädersaft. Självklart massa bus, hopp i sängen och han har smällt upp alla sina "smällare".






Har haft en supertrevlig dag dock är jag helt slut.
Hatar verkligen min kropp när det är såna här saker.
Vill såååå mycket, men inte den.

Hoppas innerligen att kroppafan har vilat upp sig till imorgon så vi kan åka in med Cattie, William och Vanessa och kolla på Drill & Drull i stadsparken =)

NU SKA VI MYSA!!!!!!


Kommentarer
Postat av: OJ VAD TRVLIGT

Gud vad trevligt ni har det ,Dennis är det han i det andra livet,synd att tvätta bort monstret från Theos ansikte an var ju riktit goo ,, men jag hade nog blivit rädd om jag träffat på honom ute *L*

2010-07-31 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0