Hos Monica

Åkte till Monica & Evelina innan idag.
Vi har alltid lika trevligt.

Monica fyller år idag så där kommer gäster senare. Monica kom med förslag att jag skulle fixa Evelinas frilla och det tyckte hon var roligt.
Tösabiten ser upp till mig. Vi brukar kiva med Monica, som blir så tosig på oss =)
Evelina gör gärna samma saker som jag.

Som sagt jag fixade hennes frisyr och sen blev det fotografering på trädäcket.


Monica har gjort en liten annorlunda grej med hennes hammock.
Riktigt snyggt tycker jag.
Jag trivs kanon när jag är där.
Trädgården är så fin, lummig, massor med olika växter, blommor och småsaker.
Har dock ingt kort på det, men kan ta nästa gång jag är där.


En bild utan tosetösen ♥

Imorgon ska vi till stranden om det blir fint väder.
På kvällen ska jag och Lina har filmtajm medans killarna sticker på Monstertruck uppe på IP.

Söndagen blir det nog stranden igen sen grillning på kvällen hos Monica.

Nu ska jag snart bege mig in till Lina på kalas.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0