Lördag

Det blev ingt med stranden =(
Har varit molnigt hela dagen, men istället har jag fått städat, dammsugat & torkat golv.
Har inte torkat golvet sen Bolt var hos mig, så det var behövligt.
Torka golv är inte min starka sida precis.

Fick även ett ryck och gjorde en rabarberpaj.



Denna gången så gjorde jag lite annat än det vanliga så vi får väl se hur den smakar.

Har även gjort vid min stora gröna växt, som jag fick utav Jenny för många herrans år sedan. Nu lutar den icke mer.
Hittade skötselråd och kan erkänna att det som stod där har den icke fått utav mig.
Där stod att man skulle duscha den en gång/veckan...OUPS... sen skulle det gödslas och den har icke fått någon gödsel utav mig men det är så grann ändå och växer fortfarande, så den kan inte må så himla dålig skulle jag tro.

Nix, nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå in till Lina. Vi har en filmdate idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0