Lördag hele dagen

Skulle in med Cattie och barnen och kolla Drill & Drull, men jag var totalt mörbultad när jg vaknade och är fortfarande lite.

Hade ju Theo på mina axlar igår för han såg inte uppträdet och sen har jag ont i överarmarna för att jag lyfte upp honom.
Det är trots allt 22 kg extra som jag hade på mina axlar.

Igår när vi kom hem hade jag sååå ont i mina knä. Önskar att man hade haft ett par stycken i reserv. Reservkropp också.
Det hade varit kanon =)

Theo sitter och kollar Nickelodeon och käkar äpple så jag passar på att sitta här lite.

Vi ska ta bussen till Klippan 14.20, möta upp Leon sen till Helsingborg.
Åker det hållet hem annars får jag vänta i 2,5h i Klippan och det är jag inte så sugen på.
Hade det varit bekväma stolar och soffor på stationen hade det inte gjort något att stanna kvar.
Har min bok som är superbra.

Får se om Cattie är kvar i stan när vi kommer in så jag får träffa dom en sväng. 
Leon & Theo ska möta upp Maria som varit och jobbat.
Får se hur jag mår och hur jag pallar gå i folkmyllret.
Ogillar verkligen massa trängsel.

Igår när vi kom hem till lilla Munka så sa jag till Theo: Så tyst och skönt här är.
Han kontrade med att jag snackade hela tiden..haha..

Nä om jag ska ta och duscha lillprinsen eller nåt.

Kommentarer
Postat av: haha, nu undrar jag vad du tänker med

Kära lilla Anneli , är du så jä-la dum som har theo på axlarna så ska du ha ont , förstår inte vad du tängte på , mår man dåligt för övrigt så ska man väl inte utsätta sig för mer plåga , med andra ord var det ingen mening att bli sprutad ?????????????????

2010-08-01 @ 01:35:39
Postat av: Anneli

Kära lilla Lena, nu är det så att jag har inte ont längre och hade inte det igår eftermiddag heller.



Vad gör man inte för en liten kille när hans stora favoriter ska uppträda?? Jo ALLT!!!



Den smärtan jag kände skulle jag kunna känna hundra gånger om igen för hans skull!



Sprutad blev jag pga smärtan jag har från axlen och upp i huvudet och det har hjälpt!

2010-08-01 @ 13:40:45
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0