Tjejkväll

I går träffades 7 stycken "damer" hemma hos Veronica för en mysig tjejkväll med olika små tapasrätter. Alla hade med sig någon tapas.
Allt var supergott, både mat och dryck. 

Det var en MYCKET, MYCKET TREVLIG kväll. Det blev många skratt men även seriösa diskussioner och galenskaper.
Veronicas dans från Båstad var ruskigt rolig ;-)

Detta är något som jag gärna gör om, med samma människor inblandade. Underbara personer verkligen, nya som gamla bekantskaper/vänner.

Här kommer lite kort från gårdagen:



Här var det : löksallad, bröd, olika kex, brieost med fikonmarmelad, fetaostcreme, grönsaksstavar, supergoda potatis, melon med parmaskinka





Carina & Ingela


Johanna & värdinnan Veronica


Ann-Sofie & Anna


Johanna på ett litet hörn och Anna


Jag


Annso & jag


Veronica, grillmästaren och Johanna kollar om köttet är klart


Testade olika inställningar på mobilen. Här har vi grillmästaren igen


Sötaste Ann-Sofie



Matdags





Fina Veronica


Carina & Annefisan kollar förlovnings/gifteringa och bröllopsklänningar ♥


Anna mitt i ljusets sken


Ingela, underbara människa


Efter flera timmar på en vanlig stol bad min bakdel om mjukare underlag så det blev soffan.
En del låg i den, andra satt och även på golvet =)

Kvällens avslutade med kvällens pajaskort =)


TACK ALLA FÖR EN HELT UNDERBAR TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Ingela Forslund

Åh, så roligt att se alla fina bilder! Och så roligt att få lära känna dig lite! Hälsa Anneli också! Hade hon torkat golvet ordentligt när du kom hem? ;) Kram på dig!

2010-07-18 @ 15:48:11
Postat av: Anneli

Nä du vet du vad, eftersom jag gett henne ett ultimatum att antingen så torkade hon golvet eller så fick hon packa sina saker och dra så valde hon det sista. En jäkla tur för mig iaf! Nu kan jag hitta mig en redi karl istället som uppskattar mig för den härliga kvinna som jag är ...hahaha..



Det var roligt att lära känna dig också. Hoppas vi träffas ler gånger =)



Kram

2010-07-18 @ 16:33:51
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Villiga Vera

Sååååå himla rolig kväll. Jag tror jag älskar dig min co-pilot och styrman. Hur skulle jag klarat mig in till Helsingborg utan dig.

Krameli kram från mig o tjejerna o johan.

2010-07-18 @ 17:17:25
Postat av: Anneli

Ja gårdagen var suverän. Länge sen jag hade så skoj och väldigt trevligt.



Är det mig du tror du älskar eller är det Ingela?

Hihi...



Kram tillbaka till "leka" igen

2010-07-18 @ 19:34:51
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0