Torsdag

Min farbror med fru kom hit på förmiddagen. Vi fikade och umgicks. Efter ett tag kom även Elin & hennes Ricky hit.

Jag, Leon & Theo åkte med Elin och Ricky till Klippan för att tag tåget till Hässleholm.
Nu när vi åkte hem med bussen till Spången så skrattade jag åt Theo så jag fick ont i magen och i ryggen. Han satt och sa något konstigt ord och jag försökte förstå vad han skulle säga. Han skrattade åt mig och jag åt honom.
Det han ville säga var på danska. Eftersom han varit i Köpenhamn i flera dagar så kan han givetvis danska..haha..

Nu är vi tillbaka igen och jag är helt slut. I dag är värken vedervärdig.
Känns som nån håller all sin vikt på min axlar, spakar mig i ryggslutet, drar i mina fingar and so on.
Tröttsamt!

I morgon blir det hemfärd. Skulle egentligen idag, men orkar jag verkligen inte.
Lördag blir det tjejkväll. Vi är 10-11 stycken som ska ses. Grillat, olika tapas och vin.
Kommer bli en supertrevlig kväll.

Oven and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0