Torsdag

Vilken morgon...
Bolt tog sig friheten att hoppa upp i min säng medans jag sov. Eller han väckte mig, men nonchalerade honom.
Efter en stund så vänder jag mig om och säger: God morgon!
Vet Ni vad den jefla hunden gör? Han morrar och "biter" mig i håret och blir väl flygandes tokig på honom och morrar tillbaka och tar en kudde och puttar ner honom.
Han fortsätter morra, men jag morra ännu mer och till slut kryper han sakta, sakta in under sängen.
Vad tror han egentligen? Att jag skulle ge med mig och lämna honom i fred? Icke sa nicke. Det är jag som herre på täppan här!
Där med basta!!!!

Har varit med mamma på reumaten. Får ser vad proverna visar sen när dom är klara och när hon träffat en sjukgymnst och en arbetsterapuet.

Handlade lite med på vägen hem. Pappa körde mamma så då passade jag på att handla lite.

När vi kom hem så gick dom och käkade på Aleppo, medans jag gjorde mig klar på att cykla till sjukgymnasten och träna.
Bolt & Zack höll på och dinga sig. Eller mest Bolt faktiskt.

När Bolt kom hit för 1 vecka sen så markerade han på min öltunna. Zack skulle göra samma sak idag, men han hann inte utan det kom på golvet.
Jag hann inte ens vända ryggen förrän Bolt är där igen och gör samma sak.
Dom åker ut i 500!

Bolt höll på och skulle rida på Zack och när Zack skulle göra samma sak så sa Bolt ifrån. Skethund =)

Mamma släppte in Bolt när dom skulle hem och när jag kommer hem så tycker jag hela lya luktar hundpiss. DÅ har den jäklen markerat på tvbänken.
Som han skämdes när jag frågade vad han gjort. Han smög iväg och gömde sig.

Träningen gick bra, men fick hoppa ner ett hack i vikt på visa maskiner. Bättre att träna utan att få ont.

Eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat med Lina och barnen.
Vi har käkat middag, promenixat en rätt lång runda, käkat glass och bara varit.
Jag har tvättat lite med.

Nu är jag helt slut och ska lägga mig.
Känns som jag bara gått, gått, gått, grejat och haft mig.

Imorgon är en ny dag och ängelholmstur med shopping står på tur med Lina.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0