Vilken bra början på min "semester". Sit...

Vilken bra början på min "semester". Sitter på akuten med pappa. Bolt bokstavligen högg honom över handen, 6 olika ställen. Allting gick super bra till en början. Bolt accepterade pappa och tilläts sig att bli klappad, men sen morrade och på en hundradels sekund vände han huvudet och högg. Beslutet att inte behålla honom var inte så svårt att ta även om jag är ledsen. Det finns inte en chans att jag behåller honom. Det var tur i oturen att det inte var Theo, Liam eller Lova. Har pratat med Maggan och på något sätt blir han hämtad imorgon. Ska ringa henne när vi är klara här. Det är som hon sa att det är något fel i huvudet på honom och på ett ögonblick slår det över på honom. Men, men, det är väl inte meningen att jag ska ha en egen hund. Nu blir det att passa Zack igen. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Lutti

OJ!! Han har fått en extra chans men alla mår nog bäst av att han får somna. Beklagar verkligen.... Kram på dig!

2010-07-05 @ 22:46:58
Postat av: Erika

Oj, ja han verkar ju inte så stabil.. Kanske bättre att låta honom somna in, som sagt de va ju tur de inte var ngn av barnen.. Hundar blir ju precis som människor ibland, lite vanskapta :/ Hoppas att det går bra med din pappa! kram

2010-07-06 @ 00:32:05
URL: http://erikabitme.se
Postat av: Anneli

Allt gick bra med pappa. Han fick stelkrampsspruta och antibiotika.



Jag vet att jag gjorde rätt val, men det är jobbigt ändå. Det var värre igår än idag, men det kommer väl när jag lämnar honom.



Kram på Er!

2010-07-06 @ 10:40:21
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0