3h

Jag har haft värmedynan på axel, skuldra och nacken i 3 timmar och vetekudden på magen lika länge.
TROR NI ATT DET HAR HJÄLPT???

Tog en värktablett och sov i ca 1 h sen har jag legat i soffan med värmande grejor på mig.

Snart dags att bädda ner mig på riktigt och hoppas på att det är bättre i morgon när jag vaknar.
Ska vara hos Majsan kl 9 och tejpa axel, skuldra, nacke och denna gången ta vi mitt vänstra knä också.
Tejpen på högra knä hjälper, men det tar inte bort smärtan.

Peter var här innan på kaffe och fika. Han masserade mig lite och försökte hjälpa mig så gott han kunde, men det fungerade inte riktigt, men tack ändå vännen min!
Tanken var god!

Sitter och käkar morötter. Det är min lunch, middag och kvällsmat. Har inte ork överhuvudtaget att stå och laga mat.

Nä om jag skulle ta kvällsmedicinen och bädda ner mig igen med värmedynan.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Erika

makemebabies.com :)

2010-06-08 @ 21:39:32
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0