Fredagen..

..har jag tillbringat med Lina och barnen. Vi har inte gjort något speciellt utan bara umgåtts.

Mamma, pappa & Zack kom en runda på eftermiddagen. Vi skulle kolla hur det gick mellan Bolt & Zack och det gick över förväntan faktiskt.
Zack är och kommer alltid vara min lille kille, men han brydde sig knappt om mig. Det var bara Bolt som gällde.

Denna dag har varit precis som vilken dag som helst. Inte mycket att fira precis.
Tycker mest att det är svineriets dag.
Det går ut på att blir så svinigt fulla så möjligt, skrika, gapa, spy och hålla en jävla låda.
Det är inte dom yngsta som är dom mest sviniga utan dom äldre.
Man tycker att det är just dom som borde veta hur man för sig inför den yngre upplagan, men icke sa Nicke.
Så klart så svinar dom yngre sig med men inte i den bemärkelsen som äldre.

Sjukt egentligen!

Har haft jävligt ont idag och tittar man ut nu förstår jag varför. Regnmoln är på väg in nu.

Nu tyar jag icke mer för jag ska glo på tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0