Ligger i sängen och försöker få igång...

Ligger i sängen och försöker få igång my computer, men den ville sig ej. Varför vet jag, ibland önskar jag att jag hade varit en jäkel på dom, men drömma går ju. Idag var jag uppe med tuppen klockan åtta. Ska snart ner vill vårdcentralen. Tycker det är lite skumt att när jag redan är sjukskriven och när jag är hemma från jobbet så måste jag ha ett läkarintyg till för det som jag är hemma för. Fast det är egentligen en självklarhet för det finns många som myglar. Själv har jag bott med värmedynan på ryggen. Har ont i precis hela kroppen men ryggen är det som är värst nu. Hade varit kanon om man haft en till hela kroppen :-) Igår var jag på ryggmottagningen och dom erbjöd mig ett team som innehöll; läkare, sjukgymnaster, psykolog som var inriktad på smärta. Vet ej där var fler, för där slutar mitt minne. Dom skulle skicka remiss till Spine & Joint Center i Ängelholm. Ska bli intressant. Nix nu måste jag upp. Ska snart iväg. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0