Onsdag

Fy för in i helvete så ont jag har i precis hela min kropp. Det blir bara värre och värre tycker jag.
Så här ont hade jag inte när jag vaknade vid 08. Sjukt!

Har varit hos Martin idag så jag har blivit sjukskriven tom den 5 juli och då kommer min husläkare tillbaka.
Mår jag fortfarande mög då så bokar jag en tid med henne.

Har börjat fundera på om jag verkligen är på rätt ställe. Jag trivs skitbra med precis allt, men det är inte meningen att jag ska må sämre.
Detta är den fjärde veckan som jag är hemma nu. Det har gått upp och ner under den tiden men nu går det fan bara ner känner jag.
Väderomslaget gör sitt.

Nu ska jag gå ut med min hund, sen ska jag göra absolut ingenting!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0