Onsdag

Vilken dag igår. Fy för in i bubblarns!

Jag låg på värmedynan från kl 18 till kl 8.30 idag.
Det känns bättre idag så väl är.

Har varit hos Majsan idag och blev tejpad på knä och axel.
Hon knakade rätt låsningarna i ryggen. Dom var inte så farliga idag utan nu satt dom i ländryggen istället. Kan tala om att det gör ont!
Fick även akupunktur och det hjälpte kanske lite på axlarna, skuldrorna.

Blir inget jobb idag utav vila istället. Majsan rådde mig till det också att bara ta det lugnt idag.

Sitter i soffan och har värmedynan på ryggen och handledskydden på. Vet ej om det är vädret som gör att det gör ont i hela kroppen eller om det är för jag slutat med mina tabletter och att kroppen reagerar på det.

Snackade med min läkare igår och berättade att jag slutat med två sorter, vilket hon tyckte var bra.
Frågade om jag kunde sluta med värktabletterna med, men jag får icke lov att sluta tvärt. Måste trappa ner så nu ska jag ta dom varannan dag i början, sen får jag se hur jag mår.

Ska till ryggmottagningen på måndag där jag ska träffa antingen en läkare, specialutbildad sjukgymnast eller en chiroprakter för bedömning.
Vi ska diskutera sen bedömmer dom igen sen ska vi se vad dom kommer fram till. Jag hoppas att jag får en plats på smärtrehab då jag känner en tjej som gått där och hon sa att det var suveränt.
Man får lära sig en massa om kroppen, hållning, sjukdomarna och man får arbeteterapi och en he del andra saker.
Det ser jag framemot väldigt mycket.
Först på förmiddagen ska jag till ortopedtekniska och får mina inlägg.

Det kommer bli bra!

Nu ska jag kolla på Hem till Gården på datorn =)

Ha en trevlig dag i regnrusket.
Själv ska jag bara ha det mys!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0