Helgen

Vaknade, duschade, gick ut med Zack.
Maria gjorde frulle.

Åkte iväg med Ingela och Isaac och hämtade en studsmatta hos Svenne.
Vidare till Smarteyes där Ingela skulle hämta sina brills. Så klart hade inte mina kommit så det blir att åka en gång till.
In på Väla för att köpa avslutningskläder till Isaac och det var inte det lättaste med en kid som sa nej till allt.
Till slut gick han med på ett par shorts i den sista butiken och det var väl för väl. Käkade lite sen bar det hemåt igen.

Maria & Theo hade åkt hem och Zack satt på strykbrädan och väntade på mig =)

La mig och solade ett tag. Riktigt skönt var det.

Har varit ute på en powerwalk med Zack. Det var nice.

Såg att mms-bloggen som jag gjorde igår när jag var på loppisen och efter det kom inte in förrän idag och i helt fel ordning, men men det kan icke lyckas alltid.

Måste berätta att i fredags när Maria kom och skulle hämta Theo och sina saker så fick jag en goddie bag som innehöll:



En After Sun av märket Odd Molly (såklart)
En microweb Fiber stylingkräm av märket Sebastian
En cider
En Elle magasin
3 st doftpinupper

Snacka om att jag blev glad.
Dom delade ut som när dom hade grand opening i den nya Odd Molly butiken i Köpenhamn.

Odd Molly har en egen blogg , Odd MollyBlog.

Hon hade även med sig vars en cupcake som dom bjöd på under dagen i butiken, till mig och Carina. Jättefina var dom.



Jag får åka till Köpenhamn nån dag när jag är ledig och kika in i butiken.

Maria hade en riktigt snygg tunika på sig när hon kom. Sån skulle jag med vilja ha, men det får bli när jag vunnit på lotto eller nåt.

I fredags så jobbade jag kväll. Hade en bokning på 12 pers som skulle äta och dricka.
Det blev rätt så stressigt, men det var snabbt över. I alla fall för min del.
Jag var dock helt slut när jag kom hem. Benen värkte och dunkade och jag var helt färdig.
Maria och Theo hade varit hos Theos kusiner och deras föräldrar och grillat, så vi möttes upp hemma.

Det blev säng innan 12-slaget. Maria hade jobbat supermycket och var hur trött som helst och jag var detsamma fast jag hade jobbat 98h mindre än Maria, alltså mina 2 h.
Det var dock skönt att lägga sig i tid.

I går så var jag som sagt på loppis. Sis & Theo åkte in till Ängelholm och sen kom dom till mitt jobb där vi åt, tapastallrik. Jag säger bara MUMMA!!!

Nix nu ska jag sätta mig i soffan. Öppnade cidern som jag fick utav Maria. Har druckit nån klunk och jag känner av det..haha..Snacka om att vara lättpåverkad.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0