Synden staffar sig själv =)

Sitter inne hos Lina, med henne, barnen och Sara.
Sara är ute och smokar och snackar med Konni.
Ett tu tre så hör vi en rejäl duns.
Lina flyger upp precis som jag.
Jag hinner aldrig se vad som händer, men Lina ser två stycken gestalter som springer ut mot grinden från hennes gräsmatta och ut till vägen....med Bennys stege...hahahaha!!!

Vilken grej =)

Lina messar Benny som ringer upp i full nittio. Hon förklarar för honom och han frågar om hon inte ser någon stege alls. Lina svarar att hon ser ingen alls då säger han: Fan då tog dom båda.

Saken är den att han har snott vår stege som var här i huset innan han ens köpte upp fastigheten. Fast det var inte vi som lejt någon att sno tillbaka den utan detta var riktiga Munka-tjuvar =)

Innan idag när jag kom hem så var det rått i lyan.
Jag messar Benny och förklarar att det är för kallt och att golven är svinasåkalla och frågar om han kan fixa det.
Tror Ni han svarar? Nej!!!
Men när det gäller två stegar då ringer han upp direkt och sa till och med till Lina att han hade skickat ut folk nu...hahaha... På jakt efter stegen.

Komiskt? Oh yes!!!!!

Han fixar så gott som inget här. Gör han något så är det halvfärdigt precis som med buskarna där stegarna stod.

Detta tyckte vi var riktigt skoj!

Drama i lilla Munka-Ljungby ..hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0