Torsdag

Frukosten är intagen.
Morgonpromenaden med Bolt är gjorde för ca 1h (7.35).
Massa kel. Han är så väldigt kelen.
Bus har vi också hunnit med.
Har tagit några tovor men fick inte alla. Han trodde nog jag skulle klippa honom i poppen.

Nu tycker han att jag är skittråkig som började knappra på tangenterna.

Lina var här en sväng igår kväll och umgicks lite sen tog vi en kvällprommis med Bolt.
Vi diskuterade midsommar.
Vi skulle egentligen till Mindy, men nu vet vi inte. Stannar eventuellt hemma eller kanske tar vi bussen till hembygdsparken. Vi får se.

Mamma prata om vi kanske skulle till Fredriskdal. Dom firar en gammaldags midsommar.
Vi får se hur det blir med allt.
Bryr mig inte så mycket om själva midsommar.

Vad dagen ska innehålla har jag icke en susning.
Ska träna i eftermiddag sen få akupunktur.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0