Träningen

Cyklade bort till sjukgymnasten i regn och rusk, men vad gör det regnar när man har kläder för alla väder =)

Eftersom jag cyklade dit så behövde jag ingen uppvärmning.
Förra gången jag var där så körde jag maskinerna en gång. På vissa maskiner så blir det 2*12 eftersom man kör 12 på varje ben.
Denna gången körde jag 2*12 på varje alltså 2*24 på just denna maskinen.
Jisses Amalia som det kändes. Jag blev helt svettig och fick pausa mellan.
Jag avslutade med att gå på bandet i 10 min, men det var bara för Anne var upptagen med en annan kund. Allt avslutade med en painful streching!
Men NU känns det underbart och jag känner mig såå glad!

Det känns kanon att vara igång =)

I morgon ska jag dit för att tejpa knät igen sen är det träning på torsdag igen.

Kommentarer
Postat av: Erika

potato, potato! hihi;)

2010-06-01 @ 23:09:46
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Anneli

Va? hahaha

2010-06-02 @ 09:55:34
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0