1 år av saknad

I dag är det 1 år sen min farmor kom till ett bättre ställe.
Ett ställe där det förhoppningsvis bara finns en massa glädje, dans och kärleksfulla dagar.
Kärleksfulla dagar som hon dela med farfar. Hennes älskade man som rycktes bort alldeles förtidigt från henne och sina barn.

Jag är alldeles säker på att dom dansar, fikar med mormor & morfar, min morbror, Malin & Maria och många många fler och har det alldeles förträffligt.

När någon säger att sorgen blir bättre med tiden så tror man inte dom, men det är sant. Sorgen finns alltid med en, men den är inte lika stark.
Klart att där finns dagar då saknade blir förstor, men man kan handskas med den bättre än innan.

I dag vet jag att farmor inte lider. Hon har det bra där hon är och jag är glad för hennes skull!
Hon är dock fortfarande saknad, älskad och jag vet att hon finns här någonstans!



Min underbara, finaste Skrutt! Jag älskar dig och när jag ser på detta kortet och tänker tillbaka på den dagen så kan jag inget annat än LE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0