Besök med övernattning =)

Mamma kom hit i dag. Jag skulle gå och möta henne, men jag kom bara till grannhuset sen fick jag stå där och vänta på henne. Jag hostade så mycket och tappade orken.

Nu är hon här i alla fall och det är trevligt att ha sällskap.

Monica var här innan i förmiddags. Mycket trevligt!
Vi pratades vid i telefon och hon berättade att hon skulle komma förbi så vi kunde fika på kaffe och bullar.
Jag missuppfattade nog för jag trodde hon skulle komma med sin dotter när dom varit hos tandis, så jag blev paff när hon knackade på dörren 20 min efter vi lagt på luren..haha.

Pratade med min "mentor, mitt bollplank". Skönt att få ut sig saker och ting. Som sagt än är inte den siste idioten född och det är vi två (och fler) överrens om =)

Nä nu ska jag mojjan äta lite mat sen ska vi mysa i soffan och titta tv.

Adiós losers ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0