Dagen i dag

Åkte till Veronica och tvillingarna, som jag fick träffa för första gången.
Jättesöta små flickor, Joy & Vega.
Kan tala om att jag satt och mös hela tiden jag var där. Hade jag inte Joy i famnen så var det Vega.
Hade bullar med mig som vi fikade på och kaffe.
Det var en riktigt trevlig visit!


Vega närmast och Joy längst bort




Myser i massor med Vega


Fina mamma Veronica med Joy

Efter jag varit hos Veronica och flickorna så körde jag till Väla och mötte upp mina föräldrar. Käkade lunch, kollade affärer, träffade Vicky & sen Jasmin en kort sväng.
Idag önskade jag att jag haft massor med pengar för inne på Kappahl var där skitsnygga kläder. Vicky sa att det skulle komma ännu fler nästa vecka som var ännu snyggare.

Har även hunnit med ett besök hos Anna och hennes flickor, Nova & Ella. Vilka godingar!
Var lektant, precis som på gamla goda tider. Kommer somna gott i kväll =)
Det var toppentimmar när jag var där.

Anna tog fram kort sen när vi satt hemma hos Linn, när hon bodde med sin mormor. 
Dom tog säkert 2 rullar med kort när jag hade en nylonstrumpa över huvudet och gjorde olika saker med den över huvudet.
Jag glömmer ALDRIG hur dom två skrattade och tyckte det var svinroligt. Jag håller faktiskt med dom när man ser korten. Dom skrattar lika gott idag som då!

Nova är för go. Jag sa till henne att jag älskar henne och då svarade hon: Jag älskar dig med! Ska vi gifta oss?
Godbit!


Sötaste Nova ♥


Mmm, gott med kakor


Kladd-Ella! Massa söt


Ella tog mammas inneskor =)


Nova, med mormors mössa, ska se cool ut


Sötnöt


Massa bus i blicken


Teaterapan med pappas stövlar =)

Hela dagen har varit en riktigt toppendag och jag tackar alla inblandade =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0