...

Det har inte hänt så mycket i mitt liv den senaste veckan.
Efter i onsdags så har jag varit hos mina föräldrar och vilat mig. Jag mår fortfarande pecka, men tack och lov så är min röst bättre.

Mamma har varit och köpt Vicks i dag så vi har smörjt in på bröstet, halsen och ryggen. Hoppas inneligen att det släpper snart för jag är verkligen låg.
Orkar knappt vara uppe på benen.

I lördags så var vi hos min farbror med familj, på 15 års kalas i Klippan. Var inte säkert på om jag skulle med, men vem vill missa deras supergoda mat som dom alltid bjuder på och Lottes underbar tårtor som hon gör =)
Sa till min kompis att dom kommer skratta åt mig och det var helt rätt.
Elin hon skrattade så att tårarna rann. Bara för att kiva extra med henne så lutade jag mig mot hennes öra när vi skulle sjunga för den 15-åriga födelsegrisen, Markus!

Jag tänkte som sagt stanna i Spången med tanke på hur jag mådde plus att dom har 3 st katter som jag icke tål.
Tog dock allergitabletten innan vi åkte, men lik förbannat så fick jag svårt att andas.
Tänkte ej på att katterna brukar ligga i soffan när jag gick ner och skulle snacka med Markus.
Det blev att jag fick gå ut och ställa mig ett tag och sen fick jag stanna där uppe, men det gick ju bra trots allt.

Jag har absolut inte gjort något alls förutom legat nerbäddad i sängen eller soffan.
I går kollade jag på Avatar. Den var RIKTIGT bra. Filmtips kommer sen.

Skulle börjat jobba i morgon, men har pratat med Carina, min chef och Af & FK, så dom sa att ta det lugnt tills jag känner mig starkare och mår bättre.
Hoppas innerligen att det inte tar så lång tid som det brukar jag när jag har virus.

Nähepps nu får det vara bra.

God natt! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0