Folks minnen om mig <3

Fick denna utav Jassi. Man ska skriva ett minne som man har om henne, sen ska man lägga upp den på sin egen sida, tagga folk och se vad dom skriver.
Sähär skriver folk om mig. Det är en kul grej =)



 
 
Sanna Lundin
Sanna Lundin
Jag säger bara.. slagsmål.. parkering..åstorp.. Anneli fixar skjuts från klippan för att titta på! =)
 
Helen Lindau
Helen Lindau
fnitter , killar lifta, supa :)
 
Minette W. Nilsson
Minette W. Nilsson
Finns sjukt många grejer å välja på..när du dansa å höll uppträde på gamla posten mitt i natten å moona mitt i schlagerlåten..alla gånger du ställt upp, å kanske nån när jag lyckats hjälpa dig. Din familj har alltid fått mig å känna mig välkommen å 'hemma' när man kommer t spången. Lr första samtalet jag ringde efter olyckan va t dig..å du fråga om jag satt å rapa lr fes..för du hörde bara luft pysa..men fatta inte att de va för jag va trackad..trodde inte man kunde skratta så m punkterad lunga :) Du har alltid fått mig å va glad, hoppas de kommer lika många år till minst. Kram!
 
Sabina Hansen
Sabina Hansen
bara att du e du.. en person som man kan snacka me allt om o känna sig bekväm me oavsett va d gäller..skrattat massor me dig anneli.. tex när du stod o försökte rocka ring på din baksida jag skratta så mycke så jag inte fick luft..älskar dig gumman....
 
Carita Pålsson ✯
Carita Pålsson ✯
Ehm ..Jag drar ett i högen Gumman o Jag väljer Den sköna bild av Jag har från Lanzarote vid poolen Du låg jag o Cattie hade sovit men Du hade festat loss själv!! Haha I fin form va Du Hjartat ..I ♥ yaah!!
 
Lasse Jensen
Lasse Jensen
kommer i håg uppe i din lgh o i min vi hade fan skoj anneli heheheheheheheheheheh
 
Marie Ekelund
Marie Ekelund
Bilen som höll på att åka rakt in i vakten :)
 
Louise Eriksson
Louise Eriksson
What up´n n..... ja du vet vad jag menar hihi
 
Anna Olsson
Anna Olsson
Vi har klättrat i Kungälvs berget ihop med packning och allt :-D
 
Lena Axelsson
Lena Axelsson
Bildterapin
 
Anna Mia Törnqvist
Anna Mia Törnqvist
Hmm.. Första gången ja träffade dig..hemma hos mig i Kvidinge.. Kommer du ihåg dansandet runt granen? ;-)
 
Elin Nöjd
Elin Nöjd
Stranden i somras. Det var jättkul!! :) Alltid roligt att träffa dig kusin! :) ♥
 
Linn Backström
Linn Backström
Svårt att välja ett bland alla ju. Det självklara borde ju vara Swedoorstängslet, men det blir alltid den eller rondeller du har kört rakt genom. Så jag säger när du drog strumpan över huvudet och jag och Anna höll på att dö av skratt.


Ja det är ju lite roliga minnen och där finns massa mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0