Fredag

Många tycker det är härligt med fredag. För mig känns alla dagar likadana men det kommer ändrats när jag börjar jobba.

Var inom i går och pratade lite. Hon stänger mellan den 9 - 20 april så då är jag ledig. Är dock sjukskriven till den 18:e men jag tror att jag kommer mår bättre ganska snart. Ska dock inte säga för mycket.
Fast förkylningen känns faktiskt mycket bättre *peppar, peppar, ta i trä*

Min läkare ringde innan i dag så hon har skrivit ut en kur antibiotika till som jag ska hämta ut och ha hemma och börja med lördag-söndag som inte febern ger med sig.
Ska ner och ta allergispruta i eftermiddag eftersom det redan har börjat.

Det var ju himla fint vädet i går så jag gick ut och tog med min bok och filt och satte mig i solen. Hur skönt som helst.



Lina kom bort till mig och frågade om jag ville ha te och det ville jag så klart.
Roger fixade fika till oss. Det var hur mysigt som helst. Liam är så himla go..haha...Sötnöt!





Så klart fick jag mysa med lilla Lova.



Mitt i allt så kom mamma & pappa på besök. Fick en påskpresent - en ljuvligt fin orchidee, Aphrodite heter den.
Den är superduperjättefin!





Har ätit magnesium, kalcium och D-vitamin men slutade härom dagen då dom var slut och det känns i värken kan jag tala om.
Skulle köpt i går när jag var och fixade mina glasögon på Väla, men dom var slut. Dom skulle komma in i dag igen, men jag åker inte dit i dag igen. Det är ett bid NO NO!
Dom var tydligen slut i Ängelholm med sa mamma.

I går kväll när jag skulle lägga mig så skulle jag rulla ner i köket. Så klart så ville inte den ena parsiennen utan den skulle bråka och ha sig. Det tog tid men till slut tappade jag humöret och ställde undan den. Pappa får fixa sen. Jag pajjade den ännu mer. Oups!
Men pappa kan. Pappa är duktig =)

Han fyller år i morgon! Han har redan fått present. Jag gav honom och mamma tillsammans.
Ska dom vara hemma så kanske jag kan låna bil och köra dit eller kan jag bjuda hit dom på middag. Får se hur det blir.

Nu tittar solen fram igen. UNDERBART!!!!
Får gå ut och sätta mig i dag med =)

Ha en underbar dag! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, Frida i himlen här:) Kul att du gillade min frisyr, tyvärr har jag ingen bild jag kan maila dig och numera har jag mohikan, men klipp relativt kort på ena sidan, den andra var lite längre med en tofs där bak på sidan, sedan var det väldigt kort uppepå med lite drag åt andra sidan...oj, oj, oj, förstår du något? hi hi, det var inte lätt att förklara....hoppas du får till det. Varm kram frida

2010-03-26 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0