Lördag

Ringde till pappa och gratulerade honom på hans dag. Han frågade om jag kunde ta mig till Klippan så skulle han bjuda ut mig (och mamma) på middag.

Fixade till mig och tog bussen till Klippan där dom mötte upp mig.
Vi slog ihop både middag & shopping och åkte till Väla.

Jisses med folk. Jag hatar verkligen när det är packat med folk, men det gick. Köpte kosttillskott; Magnesium+Kalcium+D-vitamin och sälolja.
Säloljan smakade inte så gott, men hjälper den mot min värk så skiter jag mest i vilket.

Var en sväng inne på Ikea med och fikade och handlade lite.

Nu är jag hemma igen sen en bra stund. Har suttit och kollat på eftersnack och efterfesten på Let´s dance. Självklart har jag kollat Mattias showdans igen. Så jädrans grym alltså.
Jag är lite smått kär i just dans-Mattias =)

Ska kolla reprisen på Blåsningen sen körslaget.

Ha en trevlig lördag, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0