Måndag

Min handläggare på Af ringde för att höra hur jag mådde och även handläggaren på Fk. Omtänksamt!

Mamma följde med mig bort till apoteket då jag skulle hämta min medicin. Tyvärr kommer den inte förrän i morgon men jag löste ut min allergispruta så nu är den beredd på att sticka mig.

Gick inom affären för mamma skulle handla, men jag fick gå ut och sätta mig och vänta på henne. Orkade ej gå där inne.
Jag blir lite kraftlös när jag är ute.

Mamma åkte hem efter middag. Antar att hon längtade efter pappa & Zack.
Har varit underbart att ha henne här. Tyvärr så blir man lite kinkig när man har ont, men jag tror att hon förstår.

Har inte gjort så mycket sen hon åkte. Låg på spikmattan ett tag och läste Aftonbladet.
Jag har så förbannat ont i ryggslutet när jag går så strålar det neråt.

Skickade mailet till miljökontoret/nämden innan idag och bifogade alla bilderna från tvättstugan och utemiljön.
Alla som bor här är med på detta och vi är är trötta på att det ska se ut som en svinstina här. Det ska ju faktiskt vara beboligt!

Hyresvärden har varit här och virrat runt. Han var inte så glad innan i dag då jag, mamma & Konni stod och pratade. Han ville knappt hälsa.
Hörde att han pratade i telefon precis utanför mig innan och han lär arg..haha..
Nu håller han på att ta ut en utav dom trasiga tvättmaskinerna från tvättstugan.
Har han fått ett trevligt telefon samtal månne?

Återstå att se.

Det var alles!

Usch så tomt och tyst här är...

Kommentarer
Postat av: Mamma.

Hej Anneli!

Tackså mycket det har varit trevligt att vara hos dig,vi har haft mysigt. Jag kännde bara att jag ville till badhuset i dag,det är ju så skönt men det blir nog fler gånger jag kommer till dig.Det blir nog fler gånger,nu får vi bara hoppas på att du blir bra .Kram

2010-03-22 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0