Tisdag

Shit så tröttsamt det är och vara dunderförkyld. Jag kan icke andas med min näsa. Så fort jag äter så låter jag som jag håller på att krevera..haha.

Som tur är så har jag fått Vicks utav mamsen som jag tagit på bröstkorgen, hals & rygg.
Det börjar lossna när jag hostar =)

Antar att jag måste åka hem i morgon då jag ska hämta Ingela på torsdag. Känns som att jag redan skrivit detta jag skriver nu, men strunt samma!
Har försökt få mamma att hon ska följa med och umgås lite där, men hon är svårövertalad. Hade varit trevligt med lite sällskap faktiskt.
Blir dock en annan sak när det börjar blir varmare så man kan sitta ute.

Hade väl inte så mycket mer att förtella. Zack ligger i fönsterkarmen och tittar efter matte & husses som är på en promenix.


Nehepps nu ska jag lägga mig och läsa!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0