3 Maj

I dag har det varit rull rulle nästan hela dagen!

Zack och jag tog en lång promenad i morse.
När vi kom tillbaka så träffade vi Lina och barnen som bjöd in oss. Drack lite kaffe och snicksnackade lite och bestämde oss för att köra till hembygsparken en runda.
Själv klart så fick Zack också följa med.






























Efter hembygdsparken blev det en tur ner till båthamnen i Skälderviken och sen blev det lite sightseeing på vägen hem plus en snbbis in på Willys.


En mycket trött Zack på vägen hem.

Liam ville vara hos mig en stund när vi kom hem, men jag var lika trött som Zack.

Vid halv 5 kom Ann-Sofi. Vi tog en tur till Väla. Det blev en liten längre visit än vad vi egetnligen skulle, men det var trevligt.
Träffade Edin och det är alltid lika kul. Han är alltid så glad & positiv.

Blev även en tur in till Smarteyes för att rätt till min glasögon..IGEN!
Där såg hon att själva glaset hoppade ur bågen och hon fixade till det. Hon sa även om det hände fler gånger så skulle dom byta till en annan båge.
Kollade på dom nu och då har samma hänt igen och jag vågar inte försöka sätta in den igen.
Får väl se nästa gång jag kommer dit och hoppas på att det håller sig där det är just nu.

På vägen hem så körde vi inom Vernoica & Johan. Snippen var ej hemma men tjejligan var.
Det är inte så länge sen jag träffade Veronica och flickorna i stan, men jisses som dom växt på den tiden. Såg nu att det nästan är 1 månad sen.


Vega


Joy


När man tittar på sin mamma blir man glader









Dom är verkligen supersöta. I dag var Vega en riktig smilfink.
Jag ville verkligen inte gå, men var tvungen att åka hem till Zack och Annefisan ville hem till sitt hjärta & Sebbe.

Zack blev verkligen glad när jag kom hem och vi skulle gå ut och promenixa, men jag kom ej så lång för jag träffade en gammal kompis som gick i min paralellklass hela grundskolan.
Det blev massa snack. Kul som bara den.

Har dock varit ute med Zack en sista runda och nu ligger han och sussar gott i min säng.
Sa för 2 timmar sen att jag skulle gå in och duscha och har inte kommit in ännu, men nu SKA jag!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Wilma

Lyllos dig som kan vara ute! Här sitter man inlåst pga allergin!

2010-05-04 @ 09:17:59
Postat av: Anneli

Jag har redan varit och tagit en allergispruta så det är nog därför jag inte är helt deckad.

Men när jag väl är ute så kliar det överallt och nästippen ser ut som en alkisnäsa!



Skulle egetnligen tagit spruta nr 2 i morgon, men gav den till pappa för han var typ döende!



Fixar en ny nästa vecka!



2010-05-06 @ 14:35:47
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0