Efter ett x antal promenader med Zack så ...

Efter ett x antal promenader med Zack så har jag slappat i soffan mest hela dagen. Tess och Ronja var med ute och gick innan. Både jag och Tess sa samma sak: ALDRIG MER! Zack är könsmogen och vill gärna hoppa på lilltjejen. En tur som skulle ta max en halvtimme tog nog en timme. Var borta på jobb och tog en fika. Gjorde ett par våfflor till ett par stamgäster. Fick berättat för mig att fyra stycken hade försökt göra våfflor igår men ej lyckats. Då blir man lite mallig när fixar det på första försöket och lyckas med ett andra med :-) Har avnjutit en god middag bestående av lax och ris och nu dricker jag en kopp java, kollar tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0