=)

Jisses Amalia så jädrans ont jag hade i dag när jag vaknade. Det som är märkligt är att jag har så förbannat ont i vänstra axlen, skuldran och nacken men inte på högra sidan. Skumt! 
Jag har träningsvärk i precis hela kroppen, men smärtan sitter i vänstra sidan & högra knät. Träningsvärken kan jag leva med =)

Var hos Majsan och blev tejpad i dag. 1 vecka sen förra gången. Märkte nog ingen direkt skillnad mot när jag inte är tejpad, men i dag, i dag hände det grejer =)
Hon tryckte rätt ryggen och sa att det var inte så konstigt att jag hade så ont för såna låsningar som jag hade. Okej!
Hon tejpade nacke, skuldra och en bit på överarmen. Allt på vänstra sidan.
När det var klart så frågade jag henne om hon tjepade bara ryggen och så, men hon sa att man kunde tejpa allt.
Hade så förbannat ont i mitt höger knä sen allt i går och sen alltid typ, så hon sa att det kunde hon tejpa.

Hon gjorde lite grimaser när hon hörde det knaka och grusa sig, men jisses vad ett par två-tre tejpbitar kan göra.
Vilken underbar känsla jag fick när jag gick där ifrån: Jag kunde gå utan att det gjorde så förbannat ont =)
Axlen och det gör precis lika förbannat ont, men jag är överlycklig att knät blev bättre!!!

Cyllade tillbaka på jobbet efteråt för mamma, pappa & Theo skulle komma dit och fika med mig.
Theo blev överlycklig när han hörde mamma fråga pappa om dom skulle köra förbi.
Han skrek rakt ut: Yeah, Annelis jobb =)
Då blir man glad att man är så älskad och uppskattad av ett sånt litet liv. Älskar honom villkorslöst ♥

Theo var den första att komma in. Jag stod i fönstret och kollade sen sprang jag och gömde mig för honom.
Han berättade att han varit hos tandläkaren i dag för första gången i hans liv, om jag inte uppfattade fel.
Hans framtand hade vridit sig så illa i går så han kunde inte äta på hela dagen förutom en macka. Morfar fick inte röra den, men det gick bra hos tandis. Han drog ut den men så klart var han ledsen. Tandläkaren är scary! Tycker jag i alla fall.
Nu är han en liten påg som tappat 2 tänder!

Vi fikade och sen körde pappa hem till mig, medans mamma & jag gick. Theo åkte snålskjuts på min cylle.
Han trodde dom skulle stanna en stund så han kunde leka med Liam, men han fick nöja sig med sina kusiner i stället vilket jag tror han gjorde med glädje. Bättre med tre kompisar än en =)

Jag & Konni var ute och gick en runda med Ronja.

När vi kom tillbaka så rensade Tess ogräs. Hjälpte till lite granne, men det var det enda jag kunde. Kvitta hur fan jag satt så gjorde det svinasåont.
Men men!

Mamma & pappa kom förbi en snabbis igen för dom glömde visa kortet på lille fine Zack när han var med i tävlingen om Ängelholms charmigaste hund. Nu hänger fotot på Arken Zoo för att bli framröstad till det finaste kortet med 9 andra vovvsingar =)
Han var så fin, men långhårig.

Nu är klockan miss i nassen och jag borde lagt mig för länge sen men så blev det inte men nu ska jag göra det. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0