Gud så gott jag har sovit och sovmorgon h...

Gud så gott jag har sovit och sovmorgon har jag också fått. Riktigt skönt! I dag blir det Väla med Ann-Sofi. Jag ska lämna in mina glasögon för att få nya bågar. Glaset hoppar ur bågen och så ska det inte göra. Kära Lina var här en sväng i går. Två rundor faktiskt. Andra gången drack vi vars ett halvt glas rosévin. Världsmästare vin var det minsann. Köpte det när jag var i Slovenien och när jag och tre andra var och besökte Jozef Prus i hans hem på vinprovning och rundtur där. Roligt hade vi i alla fall. Det blev många skratt. Hon är en underbar människa! Annars så går det bra på jobbet. Jag & Carina trivs bra ihop och skrattar på :) Dennis kom minsann och hälsade på i går. Jag blev så förvånad för han hade sagt att han ej skulle komma. Det va kul att en av mina vänner hittat dit. Nä om man skulle! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0