Haha.. igår när jag la mig så tänkte j...

Haha.. igår när jag la mig så tänkte jag: hoppas att det regnar imorgon! Snacka om att det regnar nu :) eftersom min allergi är asjobbig så blir jag glad när det regnar för då kliar jag inte sönder mig. Hade varit underbart om jag fick stanna i sängen med. Är helt nockad av mediciner, allergin och min vanliga sjuka. Börjar bli jobbigt att vara såhär trött, men det är bärasått bita i det sura äpplet. Ärligt talat så har jag saknat dessa två timmar på jobbet nu när jag varit ledig. Dom gör så mycket. Nä om jag skulle ta ett ryck och gå upp, fixa till mig, äta frukost och bege mig till jobb. Ha en bra dag i regnet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0