Jag tycker att när man väl vaknar så bo...

Jag tycker att när man väl vaknar så borde man vara pigg och inte näst intill medvetslös. Det är så jag känner mig, medvetslös och överkörd. Vet dock att det är pga alla jäkla tabletter som man måste stoppa i sig och för jag höll igång hela dagen. Från det jag vaknade tills jag la mig. Idag ska jag inte göra ett skvatt, förutom jobba. Åh jo, jag ska ju plantera och fixa där ute. Det försvinner dock inte och jag tror jag piggnar till under dagen. Jag & Carina smakade key lime pie som jag gjorde i tisdags. Den var riktigt god. Frisk och god. Den måste ni prova. Antingen göra den själv eller komma inom och köpa en fika :) Nä, om men skulle. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0