Måndag hele dan

Sigge på anticimex ringde vid åtta. Vi bestämde att han ska komma på torsdag förmiddag =)
Han är snäll den där Sigge!

Somnade om och sov riktigt, riktigt gott.

Varit ute med Snicksnack. När vi gick nere vid bäcken kommer där två tikar springande mot honom. Snacka om att han var omsvärmad. Den ena tiken löpte, men Zack brydde sig inte om henne.
Den enda tjejen Zack bryr sig om är hans Ronja ♥

Så fort Ronja kommer ute på parkeringen så blir han helt till sig och vill genast ut till henne. Är Ronja ute så går hon hit till dörren =)

Pratade med hyresgästföreningen eftersom "det" inte hört av sig som han skulle. Nu drivs det vidare till hyresnämnden, snart i alla fall. Hon skulle ringa honom och se vad han hade att säga.
Nåt måste hända med honom nu alltså för han lyfter inte många fingrar här. Trädgården ser för jävlig ut och man ska faktiskt trivas där man bor!

Ringde min sjukgymnast också. På onsdag kl 14 ska jag dit för bli tejpad på min axel. Mamma har blivit det och hon sa att det hjälpte så jag ringde till Anne som ringde tillbaka.
Måste börja träna igen.
I januari tränade jag två gånger sen blev jag fan sjuk igen. *peppar, peppar, ta i trä* Så har jag inte haft virus på väldigt länge =)

Får börja lite tidigare på onsdag så jag hinner med allt jag ska göra. Zack blir hämtad och sen kommer Irma & Doris kl 15. Det löser sig nog =)

Nu tyar jag icke sitta här mer. Har iofs inte suttit här på en timme för Lina kom så vi satt och snackade på trappan.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0