Suck =(

Blev inget Väla i dag då chauffören fortfarande var dragen när jag ringde halv två =(
Här hade jag fixat till mig, strukit mina kläder och såg framemot en liten utflykt, men tji fick jag.

Jag ser framemot att träffa finaste Cattie & Sessan i morgon i stället när jag varit hos ortopedtekniska & kuratorn. 
Blir en fika sen ska dom följa med mig när jag ska ta ett prov. 
Lina, Liam & Lova ska också möta upp i stan =)
 
Det har blivit för mycket ang cancer. Böcker jag läst, sen på tv:n och väninnor som berättar en massa.
Jag har hoppat över att ta cellprov ett par gånger så nu känner jag att det är dags.
Även om jag knappt inga pengar har så lägger jag hellre ut som sista på ett prov än att vänta ännu längre och det kanske går åt pipsvängen. Man vet minsann aldrig!
 
För övrigt så mår jag som en fucking röv. Jag har fruktansvärt ont i min kropp och jag skulle kunna gräva ner mig tills det slutat göra ont!

Hatar verkligen att det inte finns något att göra åt denna förbannade värken.

Nu gräver jag ner mig! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0