Torsdag

Var och tränade för en stund sen. Det kändes kan jag tala om men nu känns det bara bra.
Skönt att vara i gång igen. Det var 5 månader sen sist. Nu hoppas jag verkligen att allt var virus, bakterier och allt vad det nu varit är borta för gott, eller i alla fall mycket länge. Låt mig nu få njuta att detta ett tag!

Ska i väg till jobbet sen. Där kommer lite folk som ska käka och så. Faktiskt så ska min sjukgymnast dit.
I dag blir det att jobba lite på kvällen i stället för på dagen. Jag var helt död, off, kaputt när jag vaknade. Fattr inte denna förbannade trötthet hur länge den ska sitta i. Tröttsamt är det!

Nu har jag icke mer att förtella. Adiós!

Kommentarer
Postat av: coolbettan

Hallå!

Flitigt att träna!

Jag var på en blixtvesit i Skåne igår och är redan hemma, annars hade jag hojtat till!

Kram

2010-05-28 @ 09:49:37
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej hopp =)



Ja, jag läste precis om den visiten..haha..

Såg precis att jag hade fått kommentaren. Bättre sent än aldrig =)



Skönt att du är tillbaka.

Har saknat dig, kram

2010-05-30 @ 01:36:05
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0