Vilket väder! Det regnar som tusan. Jag m...

Vilket väder! Det regnar som tusan. Jag måste ändå säga att det är lite mysigt ändå :-) vaknade för en stund sen. Ligger dock kvar i sängen. Vi har haft vår vanliga rutin på morgonen. Först massa mys sen bus. Nu ligger han och suttar på Kotten. När jag vaknade tidigt i morse så låg han uppe vid huvudet, tätt intill mig med huvudet på min arm. Han är så himla gosig! Nä, om man skulle gå upp så vi kan ta vår morgonpromenad, i regnet :-) tur att vi har regnkappor. Jisses sönde öser ner. Egentligen hade jag velat somna om igen, men Zack måste ut och jag måste göra mig klar för jobbet. När jag är hemma igen, ska jag göra nada :-) Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0