Lördag

Min syster skickade mail nu i veckan och var förtvivlad. Hon hade sålt en kofta och koftan var hela försvunnen.
Jag skrev tillbaka att hon hittade den säkert och att hon nog lagt undan den när Theos klasskompis skulle komma.

Igår skrev hon igen att hon hittat koftan och att Theo hade lagt den i sin Bamseväska. Jag svarade med ett : hahaha, han är rolig han =)

För sen stund sen när jag låg och filosofera så fick jag en flashback där jag ser mig själv ta kofta och lägga i bamseväskan så den skulle se fylligare ut när jag fotograferade den, då Maria skulle sälja den också.

OUPS!!!! Hoppsan, tjosan, det var inte Theo utan jag... Lyfte luren och pratade in mitt erkännande på telefonsvararen.
Nu får jag vänta på att hon ska ringa tillbaka eller om hon mailar mig..hihi..som det kan bli =/

Igår kom Elin (min kusin) till mig. Pojkvännen  jobbade sent och hon ville inte sitta själv i hans lya och då tänkte hon på mig =)
Annika ringde och frågade om jag kunde ha Malou medans dom andra var på bio. Självklart!
Så vi hade riktigt tjejmys vi tre.

Vi var på pizzerian och åt, spelade yatzy (Elin vann, jag kom sist), tittade på Böda Sand, idol, käka popcorn och drack julmust =)
Supermysigt hade vi det!
Malou blev hämtade vid halv 9 och Elin körde sakta med säkert hem till Ricky vid elva-tiden.

Idag skulle jag på tjejmiddag med Veronica och dom andra tjejerna, men jag hostar och hostar och mår inte hyvens så jag får snällt stanna hemma istället och samla kraft och må bättre.
Har verkligen sett fram emot detta sen det bestämdes i september typ och blir jag sämre. Det är ett sket det =/

Min mini-kossa Bliss hade igår gått upp till 395 gram och det är en viktökning på 115 gram sen den 15 november.
Duktig tjej och mamma Selma har kräm i mjölken =)

Ha en kanon lördag!

Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0