Onsdag

Theo och hans förskoleklass är med i Metro idag på sidan 4.
Sidan kommer inte upp direkt utan sidan måste laddas upp sen bläddrar Ni till sidan 4 =)

Bestämde mig för att idag ska jag inte göra ett dyft förutom att tvätta. Sagt och gjort!
Känns som jag varit iväg varje dag och gjort något så idag har det varit slappedag i slappekläder!

Fick oväntat besök idag och det var väldigt trevligt.
Anna & lille Jack kom.
Jack fick smaka på Zacks godis och leka med hans leksaker och det tyckte han var roligt.

Lizette har vägt valparna idag och min Bliss har gått upp 42 gram och väger nu 322 gram =)
Duktig tjej!

Det var alles!

Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

kolla in hans kalufs, han vägrar och bli klippt och vi har ny fått locka med att han får en hero lego figur, som han älskar !!

2010-11-18 @ 10:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0