♥♥♥ SAKNAR ♥♥♥



Min farmor så sju in i helskotta.

Kollade på "the serect millionair" och där var en dam på 77 år som fick £ 15000. När tv-teamet kom tillbaka till henne efter ett tid så satt hon där och spelade kort med sina barnbarn och då tänkte jag att det var precis så farmor gjorde med mig och sina andra barnbarn. Då blev saknaden för stor och jag blev tokledsen.

Ibland önskar jag, precis som många andra som förlorat någon kär, att få träffa dom en gång till så man hinner säga allt man vill säga osv.

Farmor var verkligen mitt allt, min stöttepelare, mitt bollplank men mest av allt så var hon min älskade, finaste och goaste farmor!

Visst vi kom också på tvär med varandra, men det gör nog alla.

♥♥♥  SAKNAR DIG ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: mamma mia

jag sag oxa det o grat som bara den....tyckte hon paminde om farmor....kram

2010-12-02 @ 17:27:30
Postat av: Anneli

Ja det tyckte jag med...Kram

2010-12-03 @ 11:42:47
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0