Tisdag

VC i morse för att kolla upp min kropp så bråkar rejält med mig. Svaret blev det samma, viruset bråka än =/
Fick dock antibiotika i förbyggnade syfte pga hostan så det icke leder till lunginflammation/lungsäcksinflammation som vi med R.A lätt får och det kan hålla sig väck för det var piss o päreskal att ha =/
Blodtrycket var alldeles för högt så jag ska kolla upp det här hemma och går det ej ner såjag höra av mig på fredag.
Alltid är där något =( Men skam den som ger sig..EN dag så kommer jag mår superduperskitasåbra och jobba igen =))))

Jag visade Marina, min läkare, Bliss och när jag sa att hon likar en kossa så skrattade hon bara och frågade om vad jag skulle lära hunden.
Jag ska lära henne dom vanliga sakerna sen ska hon bara vara min älskling och sällskap.
Marina hade en bekant som lärade sina hundar allt. Om han tappade en bit mat på golvet så rörde dom inte den, dom får ej vara i sängen, inte hoppa osv...
Bliss ska sova hos mig i sängen, om hon vill..Mysigt ju!

Har fått en ny tid för möte med FK & AF.
Pratade med min handläggare innan.

Har fått reda på massor med hemligheter ang någon som är väldigt nära mig och jag är så himla glad att allt går framåt och bara positivt =)

Nu tyar jag fan inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0