Biverkningar =/

Var hos min husläkare eftersom jag icke får tag i sköterskan nere i Lund.
Det stod nämligen i bipacksedlen att om man kände av biverkningar skulle man rådgöra med sin läkare, vilket jag gjort nu.

Så svullnaden i ansiktet, torrheten, febern, det rödflammiga och klådan tyder allt på biverkningar, men jag ska ändå fortsätta med sprutorna.

Var även röd i öronen och halsen med och den var svullen vilket kunde vara ett virus som var på väg in i kroppen.
Hoppas verkligen inte det för det tyar jag icke.

Min älskade pappa blev opererade i sina andra tummer igår (har redan gjorde den ena) och har haft så förbannat ont så han ej kunnat sova.
Han var på VC som skickade ner honom till Lund igen så nu är han på väg dit så dom får lossa gipset.
Hade jag åkt hem som jag tänkt igår så hade jag kunnat köra honom.
FAst han har automatare så han slipper ju växla iaf.

Nej nu ska jag kolla på Hem till gården. Det är mycket spännande nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0