Engla

Hämtade henne på dagis vid 13.20.
Hon blev jätteglad och när hon plockade undran så fnittade hon hon hela tiden föratt sen springa fram till mig och slänga sig om halsen på mig och krama mig länge och klappa mig på kinden. Gullunge!!!!

Tog bussen in Ängelholm vilket hon tyckte var jätteroligt.
Gick till Intersport och köpte träningsskor till mig och vidare till Nilssons Skafferi och fikade.
Efter det var vi på myshörna inne på bibblan. Läste böcker, la pussel, busade med alla gosedjuren och gömde oss i grottan.

Hon tyckte det var kul att åka buss hem igen =)

Plockade kastanjer, handlade gottgott (ostbågar) till Engla som hon skulle ha till filmen, Madicken och Pettson & Findus.
Hon var så duktig och la upp det själv på bandet, betalade och gick ut =)

När vi kom hem så var grannens tjejer här ute med Konnis hund, Ronja och Malin med sin hund Snoddas.
Det gillade Engla. Hon är ju van vid hundar, fast större.

Nu hoppas hon runder i min säng och kollar på Findus & Pettson samtidigt som hon käkar ostbågar.
Hon är ett riktigt busfrö men har varit helt underbart duktigt hela dagen! ♥
Det här gör jag gärna om igen.

Kanske ska öppna ett dagis hemma...Går säkert jättebra när man bor i en 1:a..hahaha

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Engla såg bilderna på dig nu när jag skulle läsa om era äventyr.

-Titta mamma, där är ju Anneli!!!

Låter som ni hade roligt! Hon somna som en stock 19,30.

Bra att veta om vi behöver barnvakt fler gånger...

Kram Linda

2010-10-29 @ 07:42:35
Postat av: Anneli

Vi hade väldigt trevligt.

Det var tur att vi åkte in till Ängelholm så vi slapp sitta här hemma och försöka timmarna att gå.



Det är bara att ringa. Hon är så välkommen så <3



Kram

2010-10-29 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0