=(

Hur kan något som var så bra vändas till bara negativt?
Lika snabb som en höna skiter =/

Idag är verkligen ingen bra dag. Ibland måste man få ha såna dagar för att se ljuset igen.
Jag är trött som en sengångare, seg i kroppen som den segaste kolan och humöret ligger under jordens yta.
Varför?
För ibland vill det sig inte bara.

Jag lider med andra som känner samma som jag.
Glädje försvann när någon sparkade undan benen.
Jag blir så jädrans ledsen att en del bara ska ha beskymmer.
Är det inte den ena så är det fan det andra.
Medans andra bara glider fram och har det så himla bra. Kan i och för sig bara vara en yta dom visar utåt.
Ingen vet vad som pågår bakom stängda dörrar merän dom själva!

Jag vill bara ta alla i min famn och ge dom världens styrkekram och säga: Allt ordnar sig inom sin tid!!!

Ibland så skulle man bara vilja dra till andra sidan jorden, glömma allt och gå vidare där, men hade det hjälpt?
Tror inte det för det finns inom en och förmoodlingen försvinner det inte förrän det är fixat.

Egentligen så borde jag sätta mig ner och måla mina känslor så kanske det känns bättre efteråt.

Får tänka att min fina, fina lille Zack kommer så kommer han ge mig den glädjen som jag behöver just nu.

Jag har en kusin som kan ge kramar med massa värme och kärlek i, en sån skulle jag behövt nu!

Har väl inte mer att skriva...känner att jag behöver tömma min kropp på tårar så det gör jag nu.
Önskar att min farmor var i livet just nu! Hon var mitt bästa bollplank!

Fridens Liljor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0