Fredag

Vaknade klockan åtta. Låg kvar i sängen och kollade nyhetsmorgon.
Kollar fortfarande nyhetsmorgon men nu är jag uppe och hoppar.
Nyduschad och frullen är intagen.
Ska snart iväg.

Igår fick jag som sagt lite energi utav Sis och fick tummen loss och storstädade lägenheten.

Fick brev från Smärtrehab igår, frågeformulär. Fixade det och skickade tillbaka som så jag får en tid snart.
Var på bibblan en sväng, sen slappade jag bara i soffan och kolla tv.

Har absolut inga planer idag utan tar den som den kommer.

Lär stanna inne förutom nu när jag ska iväg en sväng.
Det blåser som bara den, regnar och blåser ännu mer.

Skulle passa Sessan imorgon men eftersom jag inte är hundra, har feber sen en vecka tillbaka, trött som och mår icke alls som jag borde.
Kan var biverkningar från Humiran. Ska till läkaren snart så vi får se vad hon säger.

På söndag så är det öppenhus på Träningsakademin och mår jag bra så ska jag dit och testa på afrodans och zumba och några saker till.
Ska bli superkul!

Nu har jag icke mer att förtella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0